PROMOCJE SPRZEDAŻY

Nie taki diabeł drogi

Promocje służą krótkoterminowemu wsparciu sprzedaży w celu jej zwiększenia w wyznaczonym okresie czasu lub w wyznaczonym obszarze geograficznym. Ze względu na swój charakter stosowane są głównie jako narzędzia handlowe, motywujące do zakupów impulsowych.

Szczególnym przypadkiem są działania mające na celu zapoznanie klienta z nowymi produktami lub ich nowym layoutem. W powiązaniu z działaniami eventowymi, ambientowymi czy samplingowymi mogą uzyskać charakter wizerunkowy i wspierać markę także w tym zakresie.

Zwróć się do nas. Pomożemy Ci dobrać właściwe narzędzia i zoptymalizować koszty. Zaprojektujemy i wyprodukujemy je. Pomożemy w organizacji działań oraz ich synchronizacji z pracą działu handlowego. Nigdy nie zapominamy, że skuteczne działania promocyjne to efekt współpracy działu marketingu, działu handlowego oraz agencji, która rozumie wyznaczony cel.